Tuesday, April 9, 2013

::persiapan bufday party dah mula::

malas betul nak update blog minggu nii..
kehidupan aku, incik ridzuan dan raisya nabila macam biasa..
takde yang menarik.. pi kerja, pi taska, balik kerja balik taska..
sampai rumah makan, lepak depan tv, masuk tido..

esok pun sama ulang balik hari sebelomnya..
ulang benda sama tuk lima hari nii..
hari minggu lepak rumah, kemas rumah,
pi jalan2 habiskan duit, habiskan tenaga..

wah!!! bosan giler.. nak taip pun bosan,
kau orang baca lagi bosan kan, hahahaha..
minggu lepas start shoping barang tuk bufday dak kecik nii..
ke ikea ler kita =)
memula nak shoping huha huha ngan adik aku, cik yunie..
tapi si ayah & si anak nii sibuk jugak nak join sama..
terpaksa laa si ibu bawak, huhuhu..
ini yang aku cari kat ikea =)
tuk baby under setahun aku kasi hadiah lain..
dah jumpa apa yang aku nak, cuma tak beli lagi..
tunggu hujung minggu nii pulak ye ^_^
goodie beg teacher school raisya pun dah beli,
tunggu ler lagi dua minggu aku hias sekali ngan goodie beg bebudak punya okay =D
tengah cari mood nak mend.i.y nii, hehehe..
tengok budak tecit nii, kemain dia landing atas buai kat ikea...
baik punya pekena susu nasib tak tertido, hehehe..

bufday raisya nanti Inn Sya Allah aku buat sekali sembahyang hajat masuk rumah baru =)
yer, dah dokat setahun pun duduk, baru nak buat doa selamat, hehehe..
hanya nii yang aku sediakan tuk mereka yang datang sembahyang hajat..
orang-orang surau kondo tue jugak, aku tak panggil orang luar pun..
belom hias lagi.. riben semua dah ada tapi tak tahu laa bila nak start menghias..
tunggu la hujung minggu nii.. semua harapkan hujung minggu nii, hahaha

ater ko, hari kerja mane dan kan.. hari minggu jugak laa yang banyak free pun =)
harap2 semangat aku berkobar2 laa hujung minggu nii yer, chaiyok! chaiyok!!

p/s: bufday anak macam buat kenduri kawen meriahnya, hikhikhik..

4 comments:

Unknown said...

x lame dah besday

nurulhuda said...

ekin_yusri:
nanti jemput ler datang, bawak izzara =)

Unknown said...

eh skirt pink sama la hehe

nurulhuda said...

fieda:
ater, shoping pun tempat same, mesti la sama semua.. belom tengok lagi baju2 lain, hahaha