Tuesday, July 17, 2012

::cik raisya demam::

semalam aku Onleave, cik raisya kita demam, batuk ngan selsema..
kecian pulak nak hantar taska makanya aku cuti jaga dia,
ngan incik ridzuan sekali cutinya,
lagipun dia banyak meragam semalam.. biasa laa budak..

1st time demam, nasib baik aku ada simpan ubat demam masa cucuk dua bulan ari tu..
agak2 badan panas terus aku kasi ubat..
dah baik demam, kena selsema pulak..nak bernafas susah lagilah dia meragam..

tidO pun nak tidO atas aku..
tak tahan tgOk dia bernafas susah, aku bawak pi klinik, dOktor kasi sedut gas macam Org asma tuk keluarkan hingus dia, alOh2 ciannya anak ibu sOrg nie.. 

balik rumah terus kasi ubat selsema ngan antibiOtik, tidO lena..
bangun malam muka ada ceria cikit walaupun bunyi dia bernafas tak selesa lagi..
Okay la dari sebelOmnya..

meragam jugak bila dia susah nak bernafas..
tak selesa hidung sumbat kan..
aku siap ajar lagi "nafas ikut mulut raisya" haha.. reti ke tidak tak tahu laa.. 

hehe, dahi kecik kOolfever tak melekat sangat =D

nasib baik raisya jenis senang makan ubat, siap nak lagi..
hOho, tak bOleh nak Oiii..Overdos nanti =)

pagi tadi dengar dia batuk pulak..
adOiii, kecian kan bila anak kecik sakit..
aku letak taska tak tahu laa apa ragam dia, harap2 tak banyak ragam, risau jugak..

Orgnya kecik, antibOdi pun tak kuat lagi, sakit pulak tue..
"mOga2 raisya cepat sembuh yer sayang" =_=


No comments: