Thursday, July 1, 2010

::semuanya putih + marOn::

stOp kejap duk layan cite ALISA, jOm sambung balik ye ^_^
ada banyakkkkkkk gambar nak uplOad dlam blOg, sampaikan naik juling mata aku nie @_@ tak tahu nak uplOad yang mane satu, kalu ikutkan aku nak uplOad semua skali, hihi =D
tapiiiii memula aku shOw Off gambar" dari jurukamera yang tak bertauliah dulu yer iaitu adik sepupu aku yang berusia 12 tahun sO kalu ade cacat cela tu kOrang jgan duk kOmen yer.. nie pun aku ambik yang pling cantik lah die shOot, hakhak..
aku bagi kOrang layan gambar Oky ^_^ kalu ade gambar yang sikit kucar kacir, harap maklum ye.. kepala aku dah wing! wing! lah tue, hihi =p
lupa nak ckap, tema baju hari sanding kaler putih, tuk family pulak kaler marOn.. aku ambik 1baju sebab tahu tak dan nya nak tukar" baju + kemalasan beb nak tukar" baju nie, penattttt...
bersama ayah & ibu..
with my family; achik ajer takde.. phOto family tak lengkap =(
family en ridzuan; FIL takde & kakak ipar en ridzuan sebab dah saratttt mengandung, tunggu time kuar ajer =p
cik yunie & en jai, wajib ade gambar yang mcam nie =D
family zilla; kira mcam family angkat aku jugak lah nie.. zilla adalah Orang yang bertanggungjawab kenalkan aku sama en ridzuan, hehe..
antara hantaran kami; 15 berbalas 17.. asalnya 13 dulang tapi ada penambahan disaat" akhir dari pihak en ridzuan sO aku pun wajib tambah jugak kan.. last" tak ckup tambahan jugak, huhu..
makan beradab; menu disediakan Oleh ibu, sutie, cik dah & mak sedara aku yang lain.. lauk tuk Orang ramai pulak adalah khidmat katering.. takde tukang masak sO terpaksa lah guna katering ajer =D
lebih kurang dalam kul 4pm gitu, kenduri ktOrang dihadiri Oleh Dato' Sri Mustapha Mohamed yang merupakan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Malaysia merangkap Ahli Parlimen Jeli.
terkejut jugak lah tgOk die sudi dtang, siap mkan" lagi sebab selalunya die jarang makan kat kenduri kawen; kata driver die lah.. ktOrang selalu dtang Open-hOuse time raya kat umah Dato' Pa nie tau, hehe =D
harus ambik gambar kenangan ngan VVIP.. TQ Dato' sebab sudi hadir ke majlis kawen cik nurul ^_^
Dato' Pa pun siap suruh si hakim emailkan gambar kawen tu kasi kat die lagi, ingatkan tuk ape, rupanya nak masuk kan dlam FB die, huhu.. wah, Dato! ade FB jugak rupanya ye =D zaman IT katakan..
kemudian sesi ptOng" kek pulak.. nie sesi bebudak, aku pun dah lupa nak ptOng kek sebenarnya, hakhak.. ptOng kek pun sebab nak bergambar, lepas tu hilang.. sampaikan kek tue malam baru makan, tue pun nasib baik ade, kalu tak merasa lah kek kawen den nie hah, huhu..
lepas tue ke sesi OutdOor pulak, nie ngan jurugambar profesiOnal ajer lah.. jap" lagi aku uplOad gambar dari si hakim pulak yer ^_^
last skali, aku tutup ngan gambar yang tetiba siap ade frame cantik & terbaik punyer, bukan aku suruh buat tau.. bukak" handphOne, jumpa gambar nie.. cantik jer die adjust, jadi terharu gitue... pandai kO haziq, huhu..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
lOve this picture =D

No comments: