Monday, January 18, 2010

::picnic @sg cOngkak::

ari ahad mulakan ngan ceria ^_^ kuar picnic reramai.. kali nie ngan family jai skali.. dOrg yg rncang, kami ikut ajer.. tumpang skaki lah pendek kata ktOrg nie, haha..
msti kOrg pernah pegi jugak kan.. aku baru 1st time pegi sg cOngkak, sblOm nie asyik pegi ulu yam jer.. kali nie layan gmbar lah ye, aku mlas nak hurai pnjang2, huhu ^_-
picnic ktOrg kali nie kat hutan rekreasi sungai cOngkak, bestttt..
harus ambik gmbar gedikz dlu, muka Org excitect nk mandi sg =]
sebab ade baby sO kami sewa satu chalet.. mak jai yg byar kan, ktOrg tmpang ajer, hehe.. ada nama penthouse tu, kelakar giler :D
mkanan yg mak jai & kami sediakan.. picnic klu takde mkan2 tak syokkk lah kan =p
kite mkan dlu sblOm main2 air.. ayam masak merah mak jai sOdapppp *tetiba teringin nak lagi nie~
air sungai yang tenang sesuai tuk bebudak main.. Oky lah tu tuk diri ku ini, haha T_Tanak sdara jai yg rasmi dlu.. dua Org tu tgOk ajer pastu dOrg yg lebih, haha
si edy yang dah tak sbar nak terjun tapi hampehhh, bOleh die tidO atas batu tgah2 sungai tu, huhu..
berpOsing sblOm masuk air =D Oky lah tu jer gmbar yg aku ade.. lepas bgambar ape lagi.. main air ler.. sejukkkkkkkk ^_-
P/s: jgan dtnya gmbar aku, aku lbih suka ambik gmbar Org, hehe.. lOw prOfile lah kOnun2 nya nie :P

No comments: