Thursday, October 29, 2009

::belated bufday::

so sori coz lmbat post update baru.. *ade ke orng tnggu update dr aku ni, hehe =D
buzi sesangat smlam nye.. aku rajinnnnn wat keje tau, tu yg tak update blog, bagussss kan aku ni =p
dksempatan ni, aku nk wish HAPI BELATED BUFDAY yg lahir 28-10 lpas.. sori sbb lmbat wish.. bkan luper tp tak igat, hehe =D haha =)
NORZAM ABDUL RAZAK aka KAK ZAM.. dia ni akauntan ofis lama aku, mmg rpat giler ngan die dlu.. satu kepala ngan die.. happy go lucky ckit orng nya, tak prnah tnjuk sedey.. kata nya klu sdey pn die happy jgk, huhu.. aku pn nk wat mcm tu jg lah..

yg ni plk msti korng knal kan, adik spupu aku ler - si HADIFF.. hjung mggu ni sutie wat clebration 1st bufday die.. aku pn dh beli adiah smlm.. saje kasi adiah, ibu die pn ade kate skali je clebrate bufday besaran so aku pn kasi adiah skali jgk ler, haha =p

smoga panjang umur, dmurahkan rezeki, slalu sihat, ceria spnjang masa.. smoga hdup sntiasa dberkati oleh ALLAH s.w.t.
AMIN... have a nice day kpda smue yg smbut bufday ari ni =p

No comments: